Shared Services Center

Shared Services Center w Sadach obsługuje jednostki z grupy LiNA zlokalizowane w różnych krajach na całym świecie między innymi w Danii, Szwajcarii, Finlandii, USA. Świadczymy usługi w obszarze finansów, obsługi klienta, obsługi IT i marketingu.

W  centrum usług wspólnych bazujemy nie tylko na naszym doświadczeniu, ale w głównej mierze na kompetentnych osobach, które nie bały się podjąć wyzwania współpracy z nami, współpracy gwarantującej satysfakcję i rozwój pracownika.

Przed pracownikami pojawiają się cały czas nowe możliwości i projekty. Obsługując różne rynki, poznajemy miejscowe zwyczaje, nawiązujemy ciekawe relacje, staramy się odnaleźć w tamtejszych przepisach prawnych i regulacjach podatkowych.

Naszym dużym atutem jest różnorodność zagadnień, z którymi spotykamy się na co dzień. Jesteśmy tym zakresie elastyczni, współpracujemy ze sobą, wymieniamy doświadczeniami, uczymy się nawzajem. Wiedza ta staje się bezcennym elementem naszej dalszej działalności.

Oferujemy pracownikom stabilne miejsce pracy, w którym dzięki różnorodności tematyki mogą realizować swoje pomysły i projekty. Stawiamy na innowacyjność i otwarte myślenie w każdym z powierzonych zadań.

Dział Obsługi Klienta

Dział Obsługi Klienta znajduje się w Polsce i zajmuje się wszystkimi kwestiami związanymi z obsługą zamówień i koordynacją wysyłek naszych produktów na całym świecie.

Wykwalifikowana grupa specjalistów służy wszelką pomocą naszym klientom zlokalizowanym od Azji, przez Europę, Amerykę Środkową, USA i Afrykę.

Szerokie spektrum tematów które do nas trafiają jak również uwarunkowania kulturowe naszych klientów sprawiają, że w naszej pracy stawiamy na rozwój skutecznej komunikacji, zrozumienie wzajemnych potrzeb oraz rzetelną informację.

Możemy się dzięki temu pochwalić wysokim poziomem satysfakcji naszych odbiorców, która ma przełożenie na wieloletnie i trwałe relacje biznesowe.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu, warunków zakupu czy po prostu chcesz podzielić się z nami informacją zwrotną, prosimy o kontakt z Centralą Customer Service: info@lina-medical.com

Dział IT

Zadaniem naszego Działu jest zapewnienie odpowiedniej infrastruktury informatycznej, dobór odpowiednich technologii dla potrzeb firmy oraz zapewnienie poprawnej i ciągłej działalności systemów informatycznych.

Do naszych zadań należy:

  • wsparcie dla użytkowników  i obsługa incydentów (itsupport);
  • rozwój i wdrażanie nowych narzędzi;
  • współpraca z innymi działami w projektach wymagających wsparcia informatycznego;
  • administrowanie sprzętem komputerowym, oprogramowaniem i systemami telekomunikacyjnymi;
  • codzienna obsługa systemów informatycznych;
  • ciągłe doskonalenie i ulepszanie procesów w ramach działu.

Dział Finansowy

Dział Finansowy LiNA Medical tworzy zespół wysoko kwalifikowanych specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i podatków. Nasi pracownicy posiadają certyfikaty biegłego rewidenta, księgowe AAT oraz dyplomy ukończenia wydziałów finansów.

Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu księgowości i usług finansowych (budżetowanie, wsparcie podczas audytu) dla wszystkich spółek wewnętrznych LiNA Medical. A dzięki szerokiemu zakresowi obsługi procesów,  pracujemy w oparciu o międzynarodowe przepisy obowiązujące w różnych krajach.